آموزش‌های زبان انگلیسی عنوان اول
نوشته شده توسط : hossein parto

می‌توانم بکنم این است که عذر خواهی کنم.آنچه که پلیس انجام داد این بود که به جمعیت حمله کند.چرا نگران؟ ۲۶ (۵)

 

۱۵ The۱۲۸ خلاصهشکل Gerund ۱۲۹A یک شکل است، به عنوان مثال پیاده‌روی. پیاده‌روی برای شما خوب است.بنده‌ای Gerund * ۱۳۰ما می‌توانیم یک شی یا adverbial را بعد از the بگذاریم.. دوست دارم دوست داشته باشم که یه قهوه بخورمThe می‌توانند یک سوژه داشته باشند.من ناراحت نمی‌شوم که شما و دوستانتان در این دور و اطراف هستید.برخی از الگوها با the * ۱۳۱پیدا کردن پول آسان نبود.پیدا کردن پول آسان نبود.بخش دشوار پیدا کردن پول بود.ما در گرفتن توپ تمرین می‌کردیم.من دوست ندارم مردم برای من رئیس بازی در بیارنpreposition + gerund * ۱۳۲معذرت خواستم که دیر کردمآیا به خرید این ماشین علاقه‌مند هستید؟. بدون توقف رفتم خونهDeterminer + gerund * ۱۳۳رقص تا دیروقت شب ادامه داشت.۱۲۹ شکل Gerundمنفعل فعالبازی ساده بازیپس از آن که بازی تمام شد،برای مثال‌های غیر فعال، * ۱۱۲.

 

۱۵ - GERUNDیک gerund ساده عبارت است از شکل گرفتن یک فعل، به عنوان مثال جلسه، رقص، دویدن.از دیدنت خوشحال شدم رقصیدن مجاز نیست.نکته: برخی قواعد املایی برای فرم سفارش وجود دارد.رها کردن e: از دست دادن (از دست دادن) ۲۹۲ (۱)دوبل کردن برخی حروف صامت: توقف توقف، ۲۹۳ - شکل می‌تواند یک gerund یا an فعال باشد، بسته به این که چگونه از آن در یک جمله استفاده کنیم.دویدن برای تو خوب است.participle: ما دانشجویان را در حال دویدن در محوطه دانشگاه تماشا کردیم.اما در برخی زمینه‌ها ممکن است دشوار باشد که بگوییم آیا یک فرم سفارش یک gerund یا participle است، و همیشه مهم نیست که تفاوت را بدانید. به یاد داشته باشید که استفاده از فرم به درستی مهم‌تر از نامگذاری آن است.ما از یک gerund کامل برای چیزی قبل از زمان ماده اصلی استفاده می‌کنیم.سارا به خاطر داشت که قبلاً به آنجا رفته بود.(این دیدار قبل از خاطره بود).اما اگر از متن مشخص باشد که زمان زودتر بود، نیازی به استفاده از آن نداشتیم.سارا قبلاً هم اونجا رو دیده بوددر منفی، نه قبل از the.سیگار کشیدن برای یک روز تمام دشوار است.من از این شوخی‌ها خوشم نمی‌آید.۱۳۰ ماده Gerundیک شرط فرعی می‌تواند فقط یک شرط روی خودش باشد، یا یک شی یا adverbial بعد از آن وجود داشته باشد.هیچ‌کس دوست ندارد ماشین را بشوید.رفتن به تعطیلات همیشه مرا ناراحت می‌کند.یادداشتبرای نوشتن نامه، غواصی در آسمان، یا ۲۸۳ (۳).یک شرط می‌تواند گاهی اوقات قبل از این اتفاق بیفتد تا بعد از آن.نمی‌خواستیم کاملاخطرً  کنیم که شب را خراب کنیم.یک سوژه می‌تواند قبل از the بیاید.ما به همسایگان خود تکیه می‌کنیم و در حالی که دور می‌شویم، گیاهان را آبیاری می‌کنیم. من از افرادی که از من سوال می‌کنند متنفرم.موضوع می‌تواند مالکیت گرا باشد، به خصوص زمانی که یک کاربرد شخصی یا نام دارد.این برای شما کمی نامناسب است، دیر آمدن شما.اشکالی ندارد که من اینجا بنشینم؟. من از "سارا" سیر شدم. و به لهجه من خندیدمالکیت بیشتر رسمی است و در صحبت‌های روزمره کم‌تر معمول است.اما احتمال بیشتری وجود دارد که در ابتدای جمله از یک مالکیت گرا استفاده کنیم. آمدن شما در اواخر کمی نامناسب است.Sarah's به لهجه من می‌خندد که دارد مرا عصبی می‌کند.

 

۱۳۱ بعضی از الگوها با gerund۱۳۱ بعضی از الگوها با gerund۱ ماده Gerund به عنوان موضوعحفاری در حفاری دشوار است. اما انتخاب رنگ آسان نخواهد بود.داشتن یک کپی از نامه‌های شما ایده خوبی است.فکر می‌کنم پیاده‌روی در کشور یک راه دوست‌داشتنی برای گذراندن یک روز است.در موقعیت سوژه، gerund بسیار بیشتر از the است. برای انتخاب رنگ … ممکن است اما نسبتاً رسمی.ما همچنین می‌توانیم از سوژه خالی و جلو به شرط gerund استفاده کنیم. * ۵۰ (۵) انتخاب رنگ مناسب آسان نخواهد بود.اما بعد از آن - infinitive بیشتر از معمول است.انتخاب رنگ مناسب آسان نیست.فکر خوبیه که یک نسخه از نامه‌های تو را نگه داره.gerund مثل همیشه معمولی است، اما the - infinitive از آن بیشتر است.گرم کردن یک خانه بزرگ گران است. برای گرم کردن یک خانه بزرگ گران است.۲ الگوها با آن، در آنجا ودر زیر برخی از الگوها با آن و یک gerund وجود دارد.بحث خوبی نیست. تصمیمم را گرفته‌ام.. شاید ارزش این تور رو داشته باشهباز هم فایده‌ای نخواهد داشت که تکه‌های پازل را کنار هم بگذاریم.رفتن به کمپ تجربه زیادی بودمایه آزار و اذیت بدون برق است. اسکی کردن از کوه عالی است.یادداشتبعد از استفاده، تجربه، مزاحمت و سرگرمی نیز می‌توانیم از یک to استفاده کنیم.همچنین این الگوها دارای ارزش هستند.شاید ارزشش را داشته باشد که تور راهنما را بگیرد. این تور راهنما ممکن است ارزش گرفتن را داشته باشد.ما می‌توانیم در آنجا با مشکل / دشواری و یک gerund به کار بریم. هیچ جای پارک مشکلی وجود نخواهد داشت.همچنین یک الگو با داشتن (= تجربه) و یک gerund وجود دارد.. تو هیچ مشکلی نداریبا اسکی روی کوه اسکی کردیم.۳ شرط فرعی به عنوان مکمل بعد از اوسرگرمی Jeremy's، اختراع بازی‌های کامپیوتری است.چیزی که من ازش رنج می‌برم اینه که نتونم بخوابم۴ Verb + gerundبعد از چند فعل، می‌توانیم از یک gerund استفاده کنیم.یه نفر پیشنهاد داد پیاده‌روی کنه میشه یه لحظه صبر کنی؟بعضی وقت‌ها نمی‌توانم احساس افسردگی کنم. تصور کنید که هرگز در خارج از کشور نبوده اند.برای یک فهرست از افعال که the یا to را می‌گیرند، ۱۲۱.

 

۱۵ - GERUNDگاهی اوقات می‌توانیم از یک شرط متناهی استفاده کنیم. ۲۶۲ (۱)یک نفر پیشنهاد کرد (که) ما ممکن است برای پیاده‌روی بیرون برویم.اما با چند فعل ممکن نیست.من هنوز تمام نکرده‌ام که اتاقم را مرتب کنم.۵ Verb + شی + gerundمتنفرم از اینکه مردم به من میخندنترتیبات می‌تواند شامل شما / هدیه دادن به همه باشد. * ۱۳۰ (۲) چگونه می‌توانند زندگی را توجیه کنند که در معرض خطر قرار دارند؟ما می‌توانیم از یک شی + gerund بعد از این افعال استفاده کنیم:

اجتناب

(نه) فراموش کنید

لاو

ترجیح می‌دهم

ریسک

نمی‌تواند کمک کند

بدت میاد.

منظورم ای نه که …

پیش‌گیری

ذخیره

بدم نمی‌آید …

تصور کنید

اشاره کرد

به خاطر داشته باش

صبر کن

وحشت …

شامل

اشکالی ندا ره.

دلخور شدن

tolerate

enjoy

توجیه کردن

بانو

مقاومت کن،

فهمیدی؟

ببخشید

مثل …

 

 

 

یادداشتبرای یک شی + infinitive بعد از چند فعل خواستن و دوست داشتن، * ۱۲۲ (۲ d).از مردم متنفرم که به من بخندند.۱۳۲ preposition + gerund۱. مقدمهA اغلب بعد از یک فعل + حرف‌اضافه، یک صفت + حرف‌اضافه یا یک اسم و حرف‌اضافه می‌مانند. ما از یک - در این الگوها استفاده نمی‌کنیم.ما به دادن آزادی به مردم اعتقاد داریم.همسرم در آشپزی خیلی خوب نیست. این فقط مربوط به پر کردن یک شکل است.ما همچنین می‌توانیم از یک gerund بعد از آن استفاده کنیم، همانطور که در مقایسه با آن مقایسه می‌کنیم.تعطیلات بهتر از نشستن پشت میز است.راه رفتن به اندازه شنا خوب نیست.ما همچنین می‌توانیم از یک gerund هم به جای آن استفاده کنیم، به جای آن و غیره. (۸)۲ الگویی که من در پیدا کردن آن موفق شدمجیک به فکر فروش موتورش افتاده.سو اصرار می‌کند که نامه را بخواند.Let's را مخاطب قرار داد و گفت:ما می‌توانیم از یک gerund بعد از این افعال prepositional استفاده کنیم:

اعتراف کن

از آن بهره‌مند شوید

اتکا به

(این توافق با

مواظب باش،

متوسل به

هدف

به خود اعتراف کنید

موفق شوید

معذرت می خوام.

روی پول حساب کنید،

فکرش را بکن،

تایید

بستگی به این دارد که

رای

باور کن

احساس می‌کنم که …

 





:: برچسب‌ها: آموزش‌های زبان انگلیسی عنوان اول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: